یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه هوایی ملک خالد عربستان را با استفاده از پهپاد‌های قاصف K۲ هدف حمله قرار دادند.

حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی ملک خالد عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه هوایی ملک خالد عربستان را با استفاده از پهپاد‌های قاصف K۲ هدف حمله قرار دادند.

بر اساس اعلام این مقام یمنی، در این عملیات تاسیسات ارتباطات نظامی و آشیانه هواپیما‌های جنگی سعودی‌ها مورد حمله قرار گرفت و اهداف با دقت عالی مورد اصابت قرار گرفتند.

یحیی سریع گفت که این حمله در پاسخ به جنایت ادامه دار ائتلاف سعودی و حملات جنگنده‌های آن به مناطق مختلف یمن است که تنها طی ۱۲ ساعت گذشته ۴۰ حمله هوایی به یمن انجام داده‌اند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ۱۰ فروند موشک بالستیک بدر ۱ را به سوی آشیانه جنگنده‌ها و بالگرد‌های سعودی در فرودگاه منطقه‌ای و چند پایگاه نظامی دیگر در جیزان شلیک کرد.

سریع این حمله را بزرگترین حمله موشکی با استفاده از موشک‌های بالستیک میان برد از آغاز جنگ تاکنون توصیف کرد.

پیش از این نیز یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حملاتی گسترده پایگاه هوایی ملک خالد را در منطقه خمیس مشیط با پهپاد‌های قاصف k۲ هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار