محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: اگر عربستان تجاوزگری خود را متوقف نکند، در نهایت کاری خواهیم کرد که نظام سعودی سرنگون شود.

پیام حمله انصارالله: تا زمانی که شاهد فروپاشی اقتصاد و ارتش عربستان باشیم ادامه می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه، درباره حمله به هدف مهم نظامی در پایتخت عربستان گفت: ما از همان ابتدای تجاوز به یمن اعلام کردیم که نخواهند توانست به اهداف خود برسند. ما پس از آن از تقویت توانمندی‌های موشکی و هوایی خود سخن گفتیم، اما آن‌ها ما را مسخره می‌کردند. اکنون شاهد آن هستیم که وعده‌های ما عملی شد.

وی افزود: یکی از بهانه‌های سعودی‌ها در تجاوز علیه یمن، از بین بردن توانمندی‌های موشکی یمن است که آن را تهدیدی برای امنیت عربستان معرفی می‌کردند، اما اکنون ما موشک می‌سازیم و آن‌ها را به طرف عمق خاک عربستان شلیک می‌کنیم. بدون شک این حملات، سران سعودی را زیر فشار قرار می‌دهد تا پای میز مذاکره بنشینند و محاصره اقتصادی یمن را متوقف کنند.

وی تاکید کرد: آن‌ها چیز‌های زیادی برای از دست دادن دارند. تاکید می‌کنم اگر عربستان تجاوزگری خود در یمن را متوقف نکند، در نهایت کاری خواهیم کرد که نظام سعودی سرنگون شود. ما توانایی این کار را داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
شیر مادر حلالت! بی وقفه بزنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
درودبرانصارالله انشاالله آل سعود رانابود کنید هرچه زودتر صددرصد آل سعود شکست خورده وبیشترخواهدخرد وپوزه اش به خاک مالیده شده ودرجهان بی آبروشده مانتد آمریکای تروریست واسرائیل جعلی وکودک کش درودبرمقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
احسنت درود بر انصارلله
Germany
علی
۲۱:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت بر یمنی ها
آخرین اخبار