معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ساختمانی استیجاری برای دانشکده پرستاری پلدختر برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیاوش بیرانوند در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: اعتبار بخشی نوعی نظارت و اعتبارسنجی بوده که علوم پزشکی لرستان در این راستا پیشرو بوده و به موفقیت‌هایی دست یافته است.

وی با بیان اینکه پزشکانی که فارغ التحصیل می‌شوند ثمره تشخیصات گذشته آموزش بودند، ادامه داد: پزشک جامعه‌نگر و پاسخگو در طرح تحول نظام سلامت روی آن کار شده که بطور جدی پیگیر آن هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: پرورش پزشک خانواده در راستای پیشگیری در خانواده و جامعه بوده و این برنامه نیز در راستای پزشکی جامعه و سلامت محور است.

بیرانوند درباره دانشکده پرستاری پلدختر با بیان اینکه مکاتبات لازم با حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان شروع شد و چندین جلسه در وزارت و ستاد بحران استانداری استان تشکیل و پیگیر هستیم، گفت: تعمیرات دانشکده، خروج گل و لای و شستشوی تجهیزات را آغاز کردیم و وضعیت آب و فاضلاب، سیستم گرمایشی و سرمایشی آن در دست مطالعه است تا بررسی بودجه شود و بتوانیم در حد وسع این کار را به انجام برسانیم.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید بطور موقت ساختمانی را اجاره کرده‌ایم و خوابگاه را در بیمارستان برای دانشجویان تامین کرده‌ایم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: دانشجویان جدیدالورود بین ۸۰ تا ۱۰۰ نفر هستند که مشکلی برای تحصیل و اسکان آنان وجود ندارد.

انتهای پیام/د

اختصاص ساختمانی استیجاری برای دانشکده پرستاری پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.