نمایش نقطه صفر مرزی با موضوع دفاع مقدس در رودسر به روی صحنه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمال عباس نژاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسرگفت: در راستای پاسداشت خون شهدای دفاع مقدس و یاد و خاطره اسراء، نمایش نقطه صفر مرزی کاری از عبدالله بهادری در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در حال اجراست.

او بابیان اینکه، اجرای این نمایش تا ۷ شهریور ادامه دارد، افزود: نمایش نقطه صفر مرزی با همت واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان و این اداره و با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسرگفت: این نمایش، به خاطرات تلخ و شیرین یکی از اسرا در غرب کشور می‌پردازد و هدف از تهیه و اجرای آن، یادآوری رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان به نسل جوان است.

کمال عباس نژاد با اشاره به بازیگران این نمایش، افزود: در نمایش نقطه صفر مرزی احمد شریفی، علی جوادی، وحید علی پور، امید محمددوست، امیرحسین کهنسال، جواد اسودی، مطلب صفر پور به نقش آفرینی می‌پردازند.

او با بیان اینکه، این نمایش از ساعت ۱۹ برای تماشای علاقمندان به روی صحنه است، تصریح کرد: نمایش‌های مختلف با موضوع جهاد، ایثار و شهادت در آستانه هفته دفاع مقدس در این شهرستان از سوی گروه‌های هنری و نمایشی اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایش نقطه صفر مرزی در رودسر

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.