کلنگ پروژه کنترل سیلاب شهری آببر در شهرستان طارم صبح امروز در چهارمین روز از هفته دولت به زمین زده شد.

پروژه کنترل سیلاب شهری آببر امروز کلنگ زنی شد.به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجانبه نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، کلنگ پروژه کنترل سیلاب شهری آببر در شهرستان طارم صبح امروز در چهارمین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، امام جمعه و فرماندار طارم، مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به زمین زده شد.

جعفر بیات معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به این که کاهش دبی سیلاب های وارده به محدوده شهر آببر از طریق اقدامات مکانیکی آبخیزداری و حفظ و افزایش پوشش گیاهی مرتعی و جنگلی حوزه آبخیز مشرف به شهر از طریق اقدامات مشارکتی بیولوژیکی و مدیریتی از جمله اهداف این طرح می باشد گفت: مساحت پروژه کنترل سیل حوزه آبخیز آب برحدود 8 هزار و۶۱۴هکتار است.

او از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت خبر داد و گفت: فردا در ماهنشان نیز فاز اول پروژه کنترل سیل میرآخور به بهره برداری می رسد.

در ادامه ضیاء الدین حسنلو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با بیان این که برای پروژه کنترل سیلاب شهری آببر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است گفت: در صدد هستیم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

به گفته این مقام مسئول این طرح هفتمین طرح کنترل سیلاب شهری در شهرستان طارم می باشد.

 

انتهای پیام/ر

کلنگ پروژه کنترل سیلاب شهری آببر  در چهارمین روز از هفته دولت به زمین زده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.