مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان تابستان بیش از ۱۰۰ هزار زائر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس دیدن کنند.

سرزمین مجاهدت‌های خاموش میزبان زائران راهیان نوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرهاد غلامی با اعلام این خبر افزود: از اردیبهشت ماه امسال تاکنون، بیش از ۸۲هزار و ۶۴۰ زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان دیدن کردند.

وی اظهار کرد: یادمان های سیرانبند، بوالحسن و باشگاه افسران و خانم شیخان بیشترین آمار این زائران را در سالجاری به خود اختصاص داده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: استقبال زائران از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در استان کردستان هر سال بیشتر از سال قبل می شود به گونه ای که تا پایان تابستان پیش بینی میشود در بحث پذیرش زائر در استان کردستان آمار به مرز صد هزار نفر برسد.

هفت نقطه یادمانی مهم دفاع مقدس در استان کردستان شامل یادمان باشگاه افسران و تپه الله اکبر در شهرستان سنندج، یادمان شهدای گمنام و قدمگاه مقام معظم رهبری در شهرستان مریوان، یادمان شهدای عملیات والفجر چهار و الفجر نه در منطقه خانم شیخان مریوان، یادمان شهدای عملیات والفجر ده در منطقه ی دالانی دزلی سروآباد، یادمان شهدای گمنام سیرانبند شهرستان بانه و یادمان شهدای منطقه بوالحسن عملیات کربلای ده شهرستان بانه است که یکی از برنامه های هر ساله زائران راهیان نور بازدید از آنها است.

انتهای پیام/ت

 زائران راهیان نور در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.