امروز مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری زنجان در نمایشگاه هفته دولت به سوالات مردمی پاسخگو خواهد بود.

حضور مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری زنجان در نمایشگاه هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان، مهدی نوربخش مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان گفت: نمایشگاه هفته دولت از ۲۹ مرداد ماه در مجموعه گردشگری گاوازنگ برپا شده است.

اوافزود: در این نمایشگاه که تا ۴ شهریور ماه ادامه دارد کلیه دستگاه‌ها موظف به حضور و ارائه دستاورد‌های خود هستند.

نوربخش تاکید کرد که میز خدمت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در نمایشگاه هفته دولت مستقر شده پاسخگوی سئوالات هموطنان می‌باشد.

در ادامه محمد اسماعیل عیوضی مسئول میز خدمت این اداره کل نیز گفت: در این نمایشگاه با ارائه دستاورد‌های صندوق توسعه ملی تلاش می‌کنیم تا همشهریان را با اجرای عملیات‌های آبخیزداری، آبخوان داری و دیگر طرح‌های این اداره کل بیشتر آشنا کنیم.

او از حضور مسئولان اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان در این نمایشگاه خبرداد و افزود: امروز خلیل آقاجانلو مدیرکل این اداره کل از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در این محل حضور یافته و پاسخگوی سوالات مردمی خواهد بود.

به گفته عیوضی معاون حفاظت و امور اراضی، معاون آبخیزداری، معاون فنی، و معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان به ترتیب از یکم الی چهارم شهریور میزبان هموطنان و همشهریان در محل نمایشگاه هفته دولت خواهند بود.

 

انتهای پیام/ر

بازدید مدیر کل منابع طبیعی از نمایشگاه هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.