مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: از محل نذورات امامزادگان و کمک‌های سازمانی اوقاف پنج زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

پنج زندانی جرایم غیرعمد با نذورات امامزادگان در کرمان آزاد شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه اوقاف استان اظهار داشت: در راستای اقدامات دفاتر طرح خدمات اجتماعی افق در اماکن متبرکه، پنج زندانی جرائم غیر عمد زندان کرمان به برکت نذورات امامزادگان استان و کمک سازمان اوقاف آزادشدند.

وی افزود: این حرکت خیر خواهانه با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام شد، که در قالب این طرح ابتدا اعتبار آزادی دو زندانی فراهم شد، اما با کمک اختصاص یافته سازمان اوقاف سه زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز در شهرستان‌های بافت و کرمان در مجموع با اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار همزمان با عید سعید غدیر از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: هدف از راه اندازی دفاتر طرح افق در بقاع متبرکه در اولویت اول توجه به نیازمندان و رسیدگی به مشکلات اجتماعی جامعه می‌باشد و تا کنون دفاتر این طرح در ۲۲ امامزاده شاخص در سطح استان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/س

آزادی پنج زندانی جرایم غیرعمد با نذورات امامزادگان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار