مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی تعداد ۳ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد که سادات هستند با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی یکی از خیرین خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید حجت الله موسوی قوام؛ مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم یکی از خیرین به ستاد دیه استان مراجعه و با پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی تعداد ۳ نفر از محکومین مالی که سادات بوده اند را فراهم کرده است.

موسوی قوام افزود: کل مبلغ بدهی این ۳ مددجوی سادات که مربوط به زندان‌های کرمان، رفسنجان و بم هستند بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده که مبلغ یک میلیاردو ۵۲۲ میلیون ریال توان پرداخت این سه مددجو بوده، مبلغ ۱۸ میلیاردو ۴۷۵ میلیون ریال توسط مددکاران و نمایندگان ستاد دیه در جلسات صلح و سازش از شکات تخفیف و رضایت اخذ شده در نهایت با پرداخت مبلغ مذکور این مددجویان از زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: یکی از برنامه‌ها و اهداف ستاد دیه استان آزادی مددجویان واجد شرایط جرائم غیر عمد که از سنوات قبل تا پایان سال ۹۷ که وارد زندان شده اند تا فرارسیدن ماه محرم سال ۹۸ است.
انتهای پیام/ی

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خیرین برای آزادی مددجویان غیر عمد سادات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار