نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع مدیران استان در بهشت زهرای تهران گفت: ساده‎زیستی و زندگی شجاعانه رئیس جمهورِ شهید، محمدعلی رجایی باید الگوی همه مدیران باشد.

شهیدرجایی الگویی برای همه مدیران باشدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع مدیران استان در بهشت زهرای تهران گفت: وجود مبارزانی همچون شهیدان رجایی و باهنر در پیروزی انقلاب و مدیریت سال‎های پرآشوب اوایل انقلاب بسیار موثر بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: امروز به برکت این مبارزات، جمهوری اسلامی ایران در صف اول مبارزه با ظلم و بی‎عدالتی در جهان قرار گرفته و چشم امید ملت‏‎های آزاده به ایران است.

استاندار هم گفت: شهادت یاران صدیق انقلاب از جمله شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی هزینه‎های سنگینی برای انقلاب نوپای ما داشت.

عبدالمحمد زاهدی افزود: این شهدای والامقام علاوه بر بار مسئولیت، سختیِ ناملایمات و افترا‌ها را نیز به جان خریدند و در اوج مظلومیت، خدمتگزار مردم بودند.

استاندار اضافه کرد: امروز مسئولان بیش از همه، مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس هستند و تصمیمات و اقدامات آنان باید درزمینه اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

مدیران استان امروز در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و بهشت زهرا، با آرمان‎های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ک

حضور مدیران استان در بهشت زهرای تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.