منافی پور جزئیات برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ‌حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)‌ در نشست‌ خبری اجتماع عظیم بانوان و شیرخوارگان به منظور بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) که صبح ‌امروز‌ در حسینیه نورالبکاء برگزار شد، با بیان اینکه در سال‌های گذشته این کار را انجام دادیم و بازتابش را در جهان دیدیم و امروز که به دنبال منجی هستیم به اهداف خود رسیده ایم٬اظهار‌کرد: بعد از هفده سال به جایی رسیده ایم که هدف شهادت حضرت علی اصغر (ع) را درک می کنیم.

وی افزود:در بیش از ۶ هزار اجتماع، رسالت حضرت رباب (ع) به بانوان رسیده است و آنها وظیفه سنگینی دارند.

مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) ۱۵ شهریور برگزار می شود

وی ‌ادامه ‌داد:در حقیقت بیانیه ‌ظهور‌ و ‌قیام امام زمان (عج) در ‌واقعه عاشورا و ‌در ‌کربلا ‌رقم خورد و ‌سند ‌ظهور مهدوی است زیرا ‌هنگامی که ‌حضرت مهدی (عح) پشت ‌مکه ‌بیانیه اش را با نام امام ‌حسین (ع)‌ صادر ‌می کند،  ‌می‌ گوید من فرزند و پسر حسین بن علی (ع) است و پیامبر(ص) جد ‌بزرگوار ‌ایشان هستند.

منافی تصریح کرد:هدف اصلی ما رساندن پیام مظلومیت امام ‌حسین (ع) است ‌چرا که طفل شش ماهه ‌اش را ‌کشتند اما به‌کدامین گناه؛ امروز این نوزادان سربازان امام زمان (عج) هستند ‌و ‌با انتقال ‌پیام عاشورا مشتی بر دهان ‌شیطان و‌سپاهیانش می زنند.

وی گفت:ما مظلومیت ‌حضرت ‌علی اصغر (ع) را تبدیل به سلاحی برای دفاع از حقوق بشریت خواهیم کرد و‌‌ این سند را ‌به جهانیان می رسانیم که خون بر شمشیر و ‌حق بر باطل پیروز خواهدشد.

دبیر مجمع جهانی علی ‌اصغر (ع) افزود:زنان محور تربیت ‌بشر و ‌زنده کنندگان ‌خانواده و ‌جامعه هستند. تا زنان‌ در جامعه مهدوی ایران قیام نکنند ٬امام زمان (عج) قیام نخواهد کرد؛حضرت علی ‌اصغر (ع) مفتاح و ثبات فتح الفتوح قیام امام زمان (عج) است و نوزادان ‌در ‌این مجمع، پیام ‌سندیت منزلت حضرت علی ‌اصغر (ع) را به جهانیان به اثبات می کنند.

مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) ۱۵ شهریور برگزار می شود

منافی گفت:  دو برنامه ۱۵سال‌ و۱۷سال در این مجمع پیش بینی شده است تا برگزار شود؛ دوره اول در حال برگزاری است و‌ پیش بینی های لازم ‌در برنامه دوم برای بهتر اجرایی شدن انجام شده ‌تا در ۴۴هزار‌ مجمع در سال های آتی برگزار شود.

دبیر اجتماع عظیم بانوان و شیرخوارگان به منظور بزرگداشت حصرت علی اصغر (ع) گفت:امسال این اجتماع روز جمعه ۱۵ شهریور در مجموعه ۱۰۰هزار‌ نفری آزادی‌ ساعت ۸:۳۰ صبح برگزار می شود و هماهنگی لازم با شهرداری تهران ‌و ‌اتوبوسرانی برای خدمت رسانی به شهروندان انجام شده است.

انتهای پیام/

مجمع جهانی حضرت ‌علی اصغر (ع) چه زمانی برگزار می شود؟

 

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار