طرح های هفته دولت در شهرستان سلسله افتتاح شد

شرکت تعاونی سیلوی ذخیره گندم در شهرستان سلسله به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شرکت تعاونی سیلوی ذخیره گندم در شهرستان سلسله به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، افزود: امروز به مناسبت هفته دولت این طرح تعاونی در شهرستان سلسله مورد بهره برداری قرار گرفته است.

«علی آشتاب»، افزود: شرکت تعاونی سیلوی ذخیره گندم با سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۵ نفر به صورت مستقیم در این شهرستان افتتاح شده است.

وی بیان کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستاییان برای تکمیل و بهره برداری این طرح هزینه شده است.

آشتاب با اشاره به طرح اشتغال روستایی، افزود: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی در استان لرستان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اشتغال روستایی از سیاست‌های اصلی دولت است، افزود: رونق تولید و توقف روند مهاجرت از اهداف و رویکرد‌های این طرح است.

آشتاب، بیان کرد: به مناست هفته دولت، ۱۶ طرح تعاون محور با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۱۲۹ فرصت شغلی در استان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: همچنین طی هفته دولت کار ایجاد و راه اندازی تعداد پنج طرح تعاون محور با اعتبار اولیه ۱۶ میلیارد تومان از طریق تسهیلات بانکی در استان آغاز شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: هم اکنون دو هزار و ۸۰۰ تعاونی با اشتغال ۲۸ هزار نفر در استان لرستان فعال است.

انتهای پیام/ب

افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.