رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:براساس قانون بی حجابی جرم محسوب می شود و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سرهنگ سلامی رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی استان در جلسه دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر که با هدف مقابله با بدحجابی برگزار شد گفت: با اجرای طرح "ناظر یک" بدحجابی در خودرو‌ها به صورت چشمگیری کاهش می‌یابد و باید در اماکن و معابر شهری نیز این امر با جدیت دنبال شود.

سرهنگ سلامی با اشاره به اینکه براساس قانون بی حجابی جرم محسوب می‌شود افزود: بار‌ها از سوی پلیس اعلام شده خودرو حریم خصوصی نیست و بدحجابی در آن جرم محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: باید تمامی دستگاه‌ها و ادارات مربوطه برای مبارزه با منکرات پای کار بیایند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی استان گفت: طرح‌های ناظر ۲ و ۳ نیز برای مبارزه با دیگر هنجارشکنی‌ها در جامعه به زودی اجرا می‌شود.

معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: باتوجه به اینکه فرهنگ غالب در دین ما گفتمان است، اجرای فرامین امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است.

جمالی افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ادارات ون هاد‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و پالایش و ارزیابی گزارش‌های حاصل از ناهنجاری‌ها باید دقیق و به جا باشد.

وی ادامه داد: قانون فصل الخطاب همه ما است و برای اجرای فرامین امر به معروف ونهی از منکر در استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/د

مبارزه با بد حجابی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.