معاون اقتصادی استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل استان، تعدادی از پروژه‌های هفته دولت را در مرکز استان افتتاح و کلنگ زنی کردند.

حیدریان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: امروز در منطقه چاشتخوران ۷ هزار متر مکعب کارسازه‌ای در ۲۱ نقطه افتتاح شد که این این پروژه‌های از سال ۹۷ بوده است و ۴۰۰ هکتار کار بیولوژیکی نیز از سال ۹۷ انجام شده بود.

او افزود: امروز کلنگ زنی ۸ هزار متر مکعب برای ۳۱ کار سازه‌ای در منطقه چاشتخوران و شهرک صنعتی سمنان نیز انجام شد و مقرر شده است تا ۳۰۰ هکتار کار بیولوزیکی نیز تا فصل مورد نظر انجام شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: اعتبار پروژه‌های افتتاح شده ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و پروژه‌های کلنگ زنی شده ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

پروژه دوم که به دست معاون اقتصادی استاندار کلنگ زنی شد؛ آغاز عملیات گازرسانی به ۶ واحد تولیدی و کشاورزی سمنان بود که برای این پروژه‌ها ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود و در مدت ۸ ماه این پروژه‌ها اجرا می‌شوند.

پروژه سوم کلنگ زنی مجتمع گلخانه و ماهیان زینتی محمد آباد در روستای اعلاء سمنان بود.

مساحت گلخانه در ۲۲ هکتار و ماهیان زینتی در ۱ و نیم هکتار است و برای ۱۸۴ نفر اشتغال دائم و ۳۸۰ نفر اشتغال فصلی ایجاد می‌شود و برای این پروژه‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

پروژه چهارم افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک موناکو در رکن آباد سمنان بود که در این کارگاه برای ۴ نفر اشتغال ایجاد شده و برای این پروژه بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام / م

جزئیات افتتاح پروژه های هفته دولت در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.