مهدی صمیمیان گفت: ۱۱۷ طرح اقتصادی و عمرانی دهیاری‌ها با ۱۱۰ میلیارد ریال در روستا‌های استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در هفته دولت ۱۱۷ طرح اقتصادی و عمرانی دهیاری‌ها با ۱۱۰ میلیارد ریال در روستا‌های استان سمنان بهره‌برداری می‌شود، گفت: ۱۶ طرح بهداشتی روستا‌های استان با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار در زمره طرح‌های این هفته است که شاهد افتتاح آن توسط مسئولان استانی و شهرستانی هستیم.

او بابیان اینکه احداث بوستان، احداث ساختمان اداری و خانه بهداشت و بهسازی و بازسازی معابر، راه بین مزارع و روستایی و همچنین مسیر آب‌راهه در زمره طرح‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شوند، ابراز کرد: هدف از این طرح‌ها ارتقای خدمت‌رسانی به مردم روستانشین استان است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان درباره افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی توضیح داد: تجهیز و احداث خانه بهداشت در روستا‌های استان که غالباً محروم هم هستند بااعتبار ۱۷ میلیارد ریال یکی از اقدامات خوبی است که طی هفته دولت در سطح استان به اجرا درآمده است.

صمیمیان بیان کرد: نگاه و محور اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی ارتقای کیفیت زندگی روستائیان به‌خصوص در مناطق محروم است که یک نیاز اصلی و اساسی محسوب می‌شود.

او در پایان درباره نگاه ویژه دولت به روستا‌ها و مناطق محروم نیز تاکید کرد: در سال ۹۲ سرانه سالانه اعتبار هر روستایی از محل درآمد ارزش افزوده ۸۴۰ هزار ریال بود که این رقم در سال ۹۸ به دو میلیون و ۷۴۰ هزار ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام / م

نگاه ویژه دولت به روستا‌ها و مناطق محروم

برچسب ها: روستائیان ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار