بخشدار ساربوک گفت: ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در سطح این بخش به میمنت هفته دولت با حضور ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افتتاح و بهره‌برداری شد.

۱۱ طرح عمرانی در بخش ساربوک قصرقند افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  انور رئیسی بخشدار ساربوک با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال در سطح این بخش به میمنت هفته دولت با حضور ثریا سیدزاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار افتتاح و بهره‌برداری شد.

او افزود: این طرح‌ها شامل احداث و نوسازی باغات و کانال آبیاری با اعتبار ۵۱۰ میلیون ریال، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان، سد و بند سنگی ملاتی روکشگ با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، توسعه برق روستای حاجی‌آباد و گذر از پیک فشار ضعیف با هشت میلیارد ریال و طرح ورزشی با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.

بخشدار ساربوگ افزود: دیدار با قشر‌های مختلف مردم، پیگیری مشکلات، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنان و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا از مهم‌ترین برنامه‌های معاون استاندار و دیگر مسئولان در بخش ساربوگ بود.

 بخش ساربوک با ۳۴ پارچه آبادی وروستا، جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار نفر در قالب سه هزار و ۶۵۶ خانوار، مساحت تقریبی هزار و ۸۷۵ کیلومترمربع و در ۵۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

شغل اکثر مردمان بخش ساربوک کشاورزی و محصولات تولیدی این منطقه انواع مرکبات (لیموشیرین، ترش) انبه و خرما است.

انتهای پیام/ع

افتتاح چند  طرح عمرانی در قصرقند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار