مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: هزینه ساخت غرفه‌ها در نمایشگاه هفته دولت کاهش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی اشتغال و کارآفرینی خوزستان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: امسال ۲ نمایشگاه "هفته دولت" و "کارآفرینی و اشتغال" به صورت همزمان افتتاح شدند.

او بیان داشت: حدود ۲ هفته قبل نمایشگاه فولاد در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار گردید و با تعامل دستگاه‌ها غرفه‌های ساخته شده را به همان شکل مستقر نگه داشتیم و به این ترتیب هزینه‌های بسیار زیادی با جلوگیری از ساخت غرفه مجدد کاهش پیدا کرد.

رضوانی افزود: این نمایشگاه نسبت ۲ سال ماقبل بیشترین میزان مشارکت را دارد و امیدواریم که این حضور و مشارکت سبب خیر شده و خدمات بیشتری به منصه ظهور برسد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با اشاره به مشارکت خوب دستگاه‌های اجرایی برای حضور در نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: امیدواریم در این نمایشگاه نیز بتوانیم دستاورد‌های دولت را بهتر از همیشه به معرض نمایش بگذاریم.

این مقام مسئول اذعان داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های حاضر در این ۲ نمایشگاه داشته است.

انتهای پیام/گ

برگزاری نمایشگاه هفته دولت

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.