مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان برنامه‌های نمایشگاه هفته دولت را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در نشست با رسانه‌های خوزستان به مناسبت برگزاری نمایشگاه هفته دولت در اهواز گفت: نمایشگاه هفته دولت از ۶ تا ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان، نماینده، ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.

رضوانی اظهار داشت: این نمایشگاه در دو سالن امام رضا و خلیج فارس برگزار می‌شود و در متراژی بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ متر مفید غرفه‌ها طراحی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در ادامه افزود: ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه شامل دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است تا در کنار هم عملکرد‌ها و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

این مقام مسئول اذعان داشت: در این نمایشگاه ۱۷ فرمانداری دستاورد‌های حوزه کارآفرینی و اشتغال خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

سعید رضوانی تصریح کرد: سعی کردیم در حوزه مناطق سیل‌زده و زلزله زده حمایت ویژه‌ای از فرمانداری‌ها داشته باشیم تا آن‌ها با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را با سایر بخش‌ها برای کسب تجربه به تبادل بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان بیان داشت: همچنین در این نمایشگاه ۳۰ سازمان بزرگ دولتی و بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی در حوزه کارآفرینی و اشتغال حضور دارند.

او اظهار کرد: ۳۰ نشست خبری در این نمایشگاه برگزار و پیش بینی شده پنج کارگاه آموزشی کارآفرینی نیز با حضور اساتید اجرا شود.

سعید رضوانی گفت: همچنین با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان استان و هیات همگانی مسابقات ورزشی در روز‌های اول نمایشگاه به صورت مردمی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: امسال سعی شده از ظرفیت رسانه‌های استان برای پوشش نمایشگاه هفته دولت استفاده کنیم و با توجه به تلاش‌های سنوات قبل و پیشنهاد اکثر خبرنگاران کوثر کریمی به عنوان دبیر کمیته اطلاع رسانی انتخاب و مدیریت کمیته تبلیغات نیز برعهده سجاد خراسانی گذاشته شده است.

رضوانی بیان کرد: علیرضا عبدالله نژاد نیز به عنوان دبیر کمیته اجرایی منصوب شدند.

او افزود: بیش از ۶۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش از نمایشگاه هفته دولت برگزار شده و برای اولین بار از مدیران بخش بانوان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت شده است.

رضوانی اذعان داشت: در حوزه رادیو و تلویزیون برنامه طلوع صبح و موج مثبت، خانه سبز، بیت بیتکم، مصاع الخیر، خبر ۱۸:۳۰، خبر ۲۴، برنامه سیمای خدمت و شب‌های کارون برنامه ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در ادامه گفت: امسال برای اولین بار از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده و غرفه ویژه‌ای را برای این حوزه اختصاص داده ایم.

سعید رضوانی در پایان تصریح کرد: همچنین غرفه استانداری مجهز به میز جلسات و نشست می‌شود و رسانه‌ها می‌توانند برای برگزاری جلسه مراجعه کنند.

بنا به این گزارش، در این نشست عماد صالحوند به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی و مسعود آرین منش به عنوان دبیر کمیته ارزیابی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

برپایی نمایشگاه هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار