آیت الله صافی گلپایگانی گفت:مشکلات اقتصادی باید برطرف شود،مردم نباید در سختی و ناراحتی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از دفتر آیت الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: امیدوارم در این دو سال باقی‌مانده خدمت، دولت بتواند کار‌های بسیار مفیدی برای مملکت و رفاه و آسایش مردم و نیز خدمت به جهان اسلام بردارد، و این سرمایه خوب و ماندگاری برای دولت باشد.

او با اشاره به گرانی موجود در کشور افزود: مردم شریف و بزرگوار ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند،مشکلات اقتصادی باید برطرف شود کاری کنید که با اعتماد به شما و دیدن کار‌های خوب و رفاه و راحتی، توجه و عقیده‌شان به دیانت بیشتر شود که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم از ما همین را می‌خواهند. این فرصت چند روزه‌ای که برای شما پدید آمده است، فرصت بسیار مهمی است که بتوانید حُسن اعتماد مردم به دین و نظام را جلب کنید.

این مرجع تقلید در ادامه ترویج فریضه حجاب و عفاف را مورد توجه قرارداد و گفت: باید به مسئله حجاب توجه بیشتری داشت. اکثریت ملّت شریف ما پایبند و متعهّد به احکام شرع هستند و رعایت دستورات دین مبین اسلام برای آن‌ها اهمیت دارد، لذا در این مسئله مهم، اهتمام و توجّه بیشتری داشته باشید.

آیت الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود لزوم رابطه با کشور‌های جهان با حفظ عزّت و شرافت نظام اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: رابطه‌ با کشور‌های دیگر با حفظ عزّت و شرافت کشور و نظام اسلامی، بسیار اهمیت دارد به خصوص با کشور‌های منطقه و جهان اسلام، که ارتباط با آنها، لازم و ضروری است.

او همچنین در خصوص اهمیت خدمت به شهر مقدس قم و زائران کریمه اهل بیت علیهم‌السلام، تذکّراتی را ارائه کرد و برای موفقیت دست‌اندرکاران و مسئولان امر، در خدمت به اسلام و مکتب نورانی اهل بیت علیه السلام و رفاه و آسایش مردم و رفع نگرانی آنان دعا کرد.

انتهای پیام/ش

دیدار نهاوندیان با آیت الله صافی گلپایگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار