امام جمعه موقت زاهدان گفت: در شرایط کنونی که انواع و اقسام تحریم‌ها کشور را درگیر کرده انصافا دولت خدمات ارزنده و قابل تقدیری در کشور انجام داده است.

دولت خدمات ارزنده‌ای در کشور انجام داده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت السلام سید روح الله حسینی امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از خدمات دولتمردان تقدیر کرد و از مسئولان خواست ضمن جدی گرفتن نظارت‌ها بر رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه معیشت و رفع نگرانی‌های آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

او بیان کرد: هفته دولت بهترین زمان برای ارائه خدمات ارزنده نظام و دولت به مردم است.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که باید برای مظلومیت آن غصه خورد.

او ادامه داد: اگر آحاد جامعه به این امر الهی توجه داشته باشند آنان را سعادت مند می‌کند و برعکس اگر به آن بی توجهی شود با مخدوش شدن حیات طیبه بدی‌ها بر خوبی‌ها مسلط شده و جامعه به تباهی کشیده می‌شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: نصرت الهی منوط به چند شرط از جمله امر به معروف و نهی از منکر است.

او با بیان اینکه ایران نخستین قربانی ترور است گفت: تقدیم ۱۷هزار شهید ترور در کشور نشان از قربانی بودن ایران از این مساله دارد در حالیکه دنیای غرب به ویژه آمریکا ما را متهم به آن می‌کند که بسیار جای تعجب دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: ۴۸۰ پایگاه در شهرستان‌های مختلف این استان برای جشن نیکوکاری راه اندازی شده است.

سید مهدی عبادی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید هستیم همه ساله کمیته امداد جشن ملی عاطفه‌ها را به منظور کمک و مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌کند.

او  افزود: بیش از ۵۰هزار دانشجو و دانش آموز در سیستان و بلوچستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرحله دوم جشن ملی عاطفه‌ها ۱۰ مهر در سطح مدارس سراسر استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، صدا و سیما و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: امسال جشن ملی عاطفه‌ها با شعار «زنگ مهر رویایی را بسازیم» به منظور تامین نیاز‌های تحصیلی خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار دارد.

عبادی گفت: سال گذشته بیش از ۵۸ میلیارد برای کمک به دانش آموزان نیازمند استان جمع آوری شد.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار