امروز جمعه ۸ شهریورماه، همزمان با هفته دولت، مرزعه های پرورش ماهی اولین و بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول به سرمایه گذاران واگذار شد.

غلامرضا افتخاری نسب سرپرست اداره کل شیلات خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور استاندار خوزستان فرماندار دزفول، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه این شهرستان، کرمی راد مدیرکل دفتر بازسازی و ذخایر شیلات ایران، معاون آبزی پروری و رییس شیلات دزفول و لشکری معاون سازمان آب و برق خوزستان مزرعه های اولین و بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول همزمان با هفته دولت به سرمایه گذاران واگذار شد.

اولین و بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول افتتاح شد

او بیان داشت: این مجتمع ۵۰ هکتار مساحت دارد که پیش بینی می‌شود پس از بهره برداری کامل، ظرفیت تولید ۲۲۰ تن گوشت ماهی خاویاری و ۲۰ تن تولید خاویار را داشته باشد.

افتخاری نسب تصریح کرد: در مجتمع پرورش ماهیان خاویاری دزفول، ۴۴ مزرعه و ۴ واحد صنایع وابسته به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار شد.

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان اظهار داشت: افتتاح و آغاز به کار این مجتمع سبب اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰ نفر به طور غیرمستقیم خواهد شد.

اولین و بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول افتتاح شد

این مقام مسئول، اعتبار موردنیاز برای تکمیل و افتتاح هر مزرعه در مجتمع پرورش ماهیان خاویاری را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: اعتبار مذکور از بخش خصوصی تامین گردید.

به گفته غلامرضا افتخاری نسب، با توجه به درآمدزایی این مجتمع، هزینه صرف شده از سوی بخش خصوصی پس از گذشت ۳ الی ۴ سال از بهره برداری کامل برگشت داده می شود.

همچنین در این مراسم، مزرعه های پرورش ماهیان خاویار به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شد.

اولین و بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول افتتاح شد

واگذاری مزرعه های بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری خوزستان و کشور به سرمایه گذاران

انتهای پیام/گ

افزایش تولید خاویار در شیلات خوزستان

برچسب ها: شیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.