گروه جهادی به یاد امام راحل (ره) مشغول فعالیت در روستا‌های عشایری زرندیه هستند.

حضور پر رنگ جهادگران در روستا‌های عشایری زرندیه به یاد امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اردوی جهادی جبهه منتظران خورشید در روستا‌های ۱۴ محله عشایری بخش مرکزی شهرستان زرندیه به یاد امام راحل (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی مشغول فعالیت هستند.

احمدی مسئول کشوری جبهه جهادی منتظران خورشید در حاشیه بازدید از طرح های زرندیه زرندیه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: شاهد برگزاری اردو به یاد امام راحل (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که بهمین مناسبت کنگره‌ای که بنام امام خمینی (ره) در این استان برگزار میشود در ۱۴ محله زرندیه مستقر هستیم.

احمدی افزود: بحمد الله کمیته‌های ورزشی فرهنگی، هنری، آموزشی و اشتغال و کار آفرینی مشغول به فعالیت هستند و طی این چهار سال خدمات ارزشمندی  در حوزه راهسازی، مدرسه سازی مسجد سازی، خانه سازی و اقدامات گوناگون در بخش حوزه بهداشت و درمان که خیلی ارزشمند بوده صورت گرفته است.

او اضافه کرد: الحمد الله یک وفاق و همدلی بین روستائیان عزیز و جهادی‌های خستگی ناپذیر ایجاد شده است که امیدی را به نظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران در این منطقه بخشیده است.

 مسئول کشوری جبهه جهادی منتظران خورشید  بیان کرد: بزودی انشا الله شاهد پروژه آبرسانی به این منطقه و ۱۴ محله که برای آن بالغ بر ۱۳ تا ۱۴ میلیارد تومان صرف شده باشیم تا ان شاء الله مردم این منطقه از نعمت آب شرب آشامیدنی بهره‌مند بشوند.

جبهه جهادی منتظران خورشید از سال ۱۳۸۱ تشکیل شده در مناطق و روستا‌های مختلف کشور از جمله در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، تهران و مرکزی فعالیت دارد.

انتهای پیام / ج

گروه جهادی به یاد امام راحل (ره) مشغول فعالیت در روستا‌های عشایری زرندیه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار