در سفر استاندار مرکزی طرح‌های هفته دولت شهرستان ساوه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دولت سید علی آقازاده استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان استانی به شهرستان ساوه سفر کردند تا با حضور آن‌ها و مسئولان شهرستانی طرح‌های هفته دولت ساوه به بهره برداری برسد.

پایگاه سلامت شهری شهید رجبعلی قسمتی در شهر ساوه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان، طرح بازسازی هتل دو ستاره با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر در منطقه عبدل آباد ساوه، ساختمان ایستگاه شماره ۴ آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر ساوه، دبستان ۶ کلاسه زنده یاد روح الله رهبر در شهرک علوی ساوه وزمین ورزشی چمن مصنوعی روستای باغ شیخ
از جمله این طرح هاست که با حضور استاندار مرکزی و نماینده مردم ساوه و زرندیه و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

بهره برداری از طرح‌های شهرستان ساوه با حضور استاندار

همچنین در سفر استاندار مرکزی به ساوه عملیات اجرایی احداث مجتمع تفریحی با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان به وسعت ۳۳ هزار متر مربع در مجاورت شهرک دانشگاهی خاتم الانبیا اغاز شد.

استاندار در ابتدای ورود به شهرستان ساوه ضمن حضور در گلزار شهدای در امامزاده سیدعلی اصغر (ع) و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با خانواده معظم شهید سعید شمس دیدار کرد.

شهیدان با تاسی از مکتب سید و سالار شهیدان  مقابل جبهه کفر ایستادگی کردند

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در آستانه ماه محرم قرار داریم و شهیدان با تاسی از مکتب سید و سالار شهیدان، شور و شعور حسینی را سرمشق خویش قرار دادند و در مقابل جبهه کفر ایستادگی کردند.

آقازاده افزود: هدف از قیام امام حسین (ع) احیای ارزش‌های اسلامی و مبارزه به جبهه کفر و دفاع از حق و اسلام بود و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل در ایران اسلامی هم همین منش را سرمشق خویش قرار دادند و برای حفظ کشور و اسلام عده‌ای به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و عده‌ای نیز به مفتخر به مقام جانبازی و ایثارگری شدند.

او اضافه کرد: جوانان ما برای حفظ امنیت و اقتدار کشور جلوی تعرض دشمن ایستادند و عزت کشور را به ارمغان آوردند و امیدواریم ما هم بتوانیم راه و مسیر آنان که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و عاشوراست را ادامه دهیم.

دیدار مردمی در روستای الوسجرد بخش مرکزی ساوه در حسینیه حضرت اباعبداله الحسین (ع) هم از برنامه‌های استاندار مرکزی در سفر به ساوه بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.