در دومین دوره مسابقات شطرنج استعداد‌های برتر کشور تیم‌های البرز و گیلان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود ترازی، دبیر هیات شطرنج گیلان گفت: در پایان رقابت‌های دومین مسابقات شطرنج استعداد‌های برتر پسران کشور در مجموع تیمی بخش‌های استاندارد، رپید (سریع) و بلیتس (برق آسا)، تیم البرز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، تیم شطرنج پسران گیلان نایب قهرمان شد و تیم اصفهان نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

او افزود: در بخش انفرادی این مسابقات نیز علی مجیدی شادان شطرنجباز همدانی با درخشش خود در سه بخش استاندارد، رپید (سریع) و بلیتس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

دبیر هیات شطرنج گیلان گفت: همچنین در بخش بلیتس (برق آسا) این رقابت ها، راستین موسی پور از استان گیلان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

محمود ترازی تصریح کرد: دومین دوره رقابت‌های شطرنج المپیاد استعداد‌های برتر پسران کشور که از شنبه گذشته با حضور ۱۲۰ شطرنج باز رده سنی نوجوانان در قالب ۳۰ تیم از استان‌های مختلف کشور در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز شده بود،  شطرنج بازان در هفت دور به روش سوییسی و در بخش‌های استاندارد (فکری)، رپید (مسابقات سریع) و بلیتس (مسابقات برق آسا) با هم به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان،  نایب قهرمان مسابقات شطرنج استعداد‌های برتر کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.