در سطح بازار و مجتمع‌های تجاری بندرعباس تعداد ۵۷ البسه مشکی با طرح‌های نامتعارف کشف و برای ۵ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمپ صادر شد.

کشف لباس‌های محرم با علائم شیطان‌پرستی در هرمزگانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر عبادی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو برابر اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحد‌های صنفی اقدام به عرضه و فروش البسه‌های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی به ایام ماه محرم با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف می‌کنند.


بیشتر بخوانید: بانویی که علمدار هیأت زنانه‌ای در مشهد است/ روایت یک تحول با روضه‌های امام حسین (ع)


وی افزود: به همین منظور اجرای طرح نظارتی و کنترلی صنوف با جدیت در دستور کار قرار گرفت و در اجرای یک طرح ضربتی در سطح بازار و مجتمع‌های تجاری بندرعباس تعداد ۵۷ البسه مشکی با طرح‌های نامتعارف کشف و برای ۵ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمپ صادر شد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در این طرح متصدیان ۵ واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و به ۲۳ واحد صنفی تذکرات جدی لازم داده شد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان جدا خودداری کنند.

منبع:پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
چرا خودمان لباس باکیفیت وباقیمت مناسب تولید نمی کنیم که مردم لباسهای مزخرف وارداتی را نخرند...؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
حزب الشیطان همیشه با حواس جمع در پی ضربه زدن به دین خداست سربازان حزب الله باید جلوتر و پرتلاشتر حرکت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
اخه چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
شیطان پرستی چه ترکیب مسخره ای است و از دیدگاه یک انسان آگاه و روشن مساوی است با پرستیدن: درد و بیماری و مرگ و سقوط به دره و نزاع و دعوا و چاقو کشی و دزدی و فساد و طلاق و ربا خوری و کیف قاپی و اعتیاد و.......سرانجام رفتن به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
چقدر پست فطرتند که به تنپوش و لباس محرم هم رحم نمی کنند و از هر راهی برای نفوذ و تهاجم فرهنگی وارد عمل میشن؟چون ممکنه خیلی از مردم حواسشون به ارمی که داخل طرح لباس هست نباشه!
Australia
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
لباس سیاهی که آرم داره نخرید