رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت بر عرضه کالا‌های پرتقاضا در ایام ماه محرم و بازگشایی مدارس در استان اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل با اشاره به مصوبات چهل و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اردبیل گفت: با توجه به گزارش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از قیمت کالا‌های مختلف در ایام محرم و صفر و بازگشایی مدارس در سطح بازار اعم از گوشت مرغ، چای و حبوبات، روغن موتور، دفترچه دانش آموزی و لوازم التحریر و کاغذ به عنوان اولویت‌های بازرسی تعیین گردیده است.

او افزود: اولویت‌های تعیین شده در راستای تمرکز فعالیت‌های نظارتی می‌باشد و این موضوع خللی در نظارت بر بازار سایر کالا‌ها وارد نمی‌نماید و در کنار کالا‌های پرتقاضا در این ایام بر نحوه عرضه کالا‌های دیگر نیز در سطح بازار بصورت مستمر نظارت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده اکیپی متشکل از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جهت پاسخ گویی ورسیدگی به شکایات مردمی در سریعترین زمان در مکان‌های پر تردد شهر مستقر خواهند شد.

صادقی افزود: در این راستا بمنظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین، توزیع و ارائه بموقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام طرح نظارتی ویژه محرم و صفر و بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط جهت جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی از امروز به مدت یک ماه به مرحله اجرا در می‌آید.

او در پایان تصریح کرد: بر اساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند، تا در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

استقرار اکیپ های نظارتی در سطح شهر اردبیل

برچسب ها: بازار ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.