مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۰۰ مبلغ برای دهه اول محرم به شهر‌ها و روستا‌های استان اعزام شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام کوثری نیا، مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۰۰ مبلغ برای دهه اول محرم به شهر‌ها و روستا‌های استان اعزام شدند.


او افزود: این مبلغان اعم از روحانیان مستقر و بومی و مبلغان اعزامی از قم به صورت گروهی و انفرادی در شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها فعالیت تبلیغی خواهند داشت.


حجت الاسلام کوثری نیا گفت:برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، تبیین منویات رهبر معظم انقلاب درباره نامگذاری سال ۹۸ و بیانیه گام دوم انقلاب، سخنرانی در خصوص سیره عملی و فضایل اهل بیت (ع) بویژه امام حسین و امام سجاد (علیهم السلام)، تبیین جایگاه ولایت و امامت، گفتمان دینی، سخنرانی در خصوص مبارزه با احتکار و گران فروشی، تبیین فرهنگ مقاومت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، احسان و نیکوکاری در آستانه مهر، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی، ساده زیستی و قناعت، بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی، سخنرانی در خصوص ترویج کاهش مصرف انرژی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از برنامه‌های این مبلغان است.
انتهای پیام/ب


آماده شدن برای دهه اول محرم در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.