مقام علمی حجت‌الاسلام و المسلمین سید موسی ابراهیمی پژوهشگر و مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام سید محمد حسینى قزوینى رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) در آئیین بزرگداشت مقام علمی حجت‌الاسلام سید موسی ابراهیمی، از او به عنوان یک چهره مذهبی، انقلابی و از محققان برجسته حوزه‌های علمیه کشور یاد کرد و گفت: حجت الاسلام ابراهیمی در زمینه تدریس و مباحث دینی فعالیت‌های ماندگاری داشته‌اند و مجموعه بزرگ احادیث رسول گرامی اسلام از ماندگار‌ترین فعالیت‌های اوست.

رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) در ادامه با بیان اینکه حضور علما در فضای مجازی بسیار کمرنگ است افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ انتظار و مهدویت را در جامعه ترویج و دفاع از حریم امامت و ولایت را در اولویت کار‌های خود قرار دهیم.

داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این مراسم از شهرداری قزوین در سال گذشته از آیت الله محمدی تاکندی تجلیل کرد و امسال از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی که عمری را در تحصیل و تبلیغ دین داشتند، تجلیل می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در سال ۹۲ به عنوان چهره ماندگار شهر قزوین معرفی شدند.

در پایان این مراسم از مقام علمی حجت الاسلام ابوالشهید محدث معاصر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید موسی ابراهیمی در قزوین تجلیل شد.

همچنین از تمبر یابود آیین تجلیل از مقام علمی و بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در هفته فرهنگی قزوین رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

آئیین بزرگداشت مقام علمی حجت‌الاسلام ابراهیمی مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار