مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی از تجهیز ۱۶ واحد آموزشی این شهرستان برای اسکان مسافران خبرداد و گفت: در آمد حاصل از آن برای تعمیرات مدارس هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید حسین دریابکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: ۱۶ مدرسه شهرستان انزلی برای اسکان مسافران فرهنگی در تابستان ۹۸ اختصاص یافت و  ۱۲۰کلاس درجه الف در قالب ۱۶ مدرسه با امکاناتی از جمله فرش، یخچال، تلویزیون و برخی وسایل ضروری برای اسکان مسافران فرهنگی آماده سازی شده است.

او افزود: ۴ اتاق ویژه هم برای این مسافران تجهیز شده که علاوه بر امکانات اتاق‌های درجه الف دارای تخت بوده و در محل ستاد اسکان واقع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انزلی، با اشاره به اینکه ستاد اسکان بندرانزلی در استان رتبه دوم را در جذب میهمانان فرهنگی به خود اختصاص داده است، گفت: درآمد حاصل از اسکان مسافران برای تعمیرات مدارس هزینه می‌شود.

دریابکی گفت: مقرر شده است که در صورت وجود فضا خالی امکان استفاده کارمندان دولت نیز برای اسکان موقت در این کلاس‌ها در ایام تابستان فراهم شود.

او در پایان تصریح کرد: مسافران می‌توانند برای کسب هر گونه اطلاعات لازم با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۵۳۲۳۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۶۶۰۰۰۹۹۸۵۴ ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 مدارس انزلی با در آمد حاصل از اسکان مسافران  تعمیرمی‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.