حسین زین الصالحین با حکم حمید درخشان نیا رئیس اداره ثبت احوال کشور به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز شنبه ۱۰ شهریور ماه حسین زین الصالحین با حکم حمید درخشان نیا رئیس اداره ثبت احوال کشور به عنوان مدیرکل ثبت احوال استان تهران منصوب شد.

در آیین تکریم و معارفه‌ای که در اداره کل ثبت احوال استان تهران برگزار شد، از اقدامات عبدالله مقصودی فر مدیر کل سابق ثبت احوال استان تهران تکریم شد.

مقصودی فر درباره اقدامات خود اظهار کرد: آرشیو الکترونیکی اسناد تهران به گونه‌ای بود که ۷ هزار جلد باقی مانده بود که ما آن را به صورت تک تک انجام دادیم که چیز کمی از آن باقی مانده است.

او با بیان اینکه اکثر روسای مدیر کل ثبت احوال استان تهران جوان بود و ما به جوانگرایی توجه داشتیم، گفت: در این مدت قریب به ۵ هزار نفر بازنشسته در ثبت احوال استان تهران داشتیم.


بیشتر بخوانید: رئیس جدید سازمان ثبت احوال کشور منصوب شد


او افزود: ۶۰۰ مورد بازدید از دفاتر پیشخوان و برخورد با دفاتر و دستگاه‌های متخلف داشتیم.

مقصودی فر گفت: در بیست سال خدمت سعی کردم که عمل گرا باشم و سعی کردیم کار را بر اساس قانون پیش ببریم.

ثبت احوال یکی از ارکان مهم انتخابات پیش‌رو در کشور است

در ادامه حمید درخشان نیا رئیس سازمان ثبت احوال گفت: مسئولیت‌هایی که تحویل می‌گیریم، امانت هستند و خداوند توفیق دهد تا این امانت را حفظ کنیم و به مسئولان بعدی تحویل دهیم و خداوند همه خدمتگزاران را در برابر مردم و مسئولان رو سفید کند.

او افزود: در یک نظرسنجی ملی که میان تمام دستگاه‌ها در کشور انجام شد، میزان رضایتمندی از این منظر که کدام دستگاه‌ها اقدامات را به خوبی انجام می‌دهند و برخورد و رفتار کارمندان آن دستگاه مناسب بوده است، مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه‌اش رضایت ۷۵،۱۹ درصد مردم از خدمات این سازمان بود که این میزان رضایتمندی افتخار بزرگی برای سازمان ثبت احوال است.

درخشان نیا بیان کرد: کارمندان ثبت احوال باید قدر این نعمت را بدانند، زیرا آن‌ها در سال مراجعه‌کننده‌های بسیاری دارند.

او با تشکر و قدردانی از مدیرکل سابق ثبت احوال استان تهران از مدیر کل جدید این سازمان خواست که حفظ حرمت همکاران ثبت احوال استان تهران و تکریم مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

درخشان نیا گفت: ثبت احوال یکی از ارکان مهم انتخابات پیش‌رو در کشور است و ثبت احوال امسال هم این مأموریت را به سلامت به پایان می‌رساند.

تهران شایستگی و لیاقت در رأس بودن را دارد

در ادامه این برنامه حسین زین الصالحین اظهار کرد: تهران شایستگی و لیاقت در رأس بودن را دارد، زیرا انسان‌های دانا و پشتکارداری دارد و باید برای ارتقای آن همگرایی و هم افزایی شکل گیرد تا آنچه رضای خداست، عملیاتی شود و تکریم مردم لازمه اقدامات ثبت احوال استان تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت احوال ، کدملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
مدیر کل ثبت احوال طهران اسم و فامیلش چیست ای در رابطه به کار سفارت خارج ایران در سلیمانیه چه کسی مسعوله و اسمش چیست لطفان
Iran (Islamic Republic of)
تابنده امیرزاده
۱۹:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
با تلاش وپشت کاری که از جناب زین الصالین سراغ داریم قطعا بهترین اداره خواهد بود موفق پیروز باشند
Iran (Islamic Republic of)
رضا مقدمی
۲۰:۲۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
ایشان سال ۸۲ کارمند اداره ارشاد اسلامی شهرستان بم بودند طی رخداد زلزله ظرف مدت یکی دوساله به فرمانداری بم،سپس مدیر کل ثبت احوال کرمان واکنون تهران
Iran (Islamic Republic of)
سعید میرشاهی
۰۹:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
با صبر و پشتکار و تلاش کارمندان و مدیر کل جدید این اداره قطعا بهتر خواهد شد چون جابجایی ها همیشه نتیجه خوبی داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
مبارک باشه
آخرین اخبار