در ادامه‌ی مسابقات جهانی سپک تاکرا در بانکوک تایلند، تیم ملی ایران با در اختیار داشتن پویا ابراهیمی ورزشکار و محمد حسین یوسفی سرمربی کرمانی بر سکوی نخست جهان ایستاد.

مرتضی بلوردی، رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات جهانی سپک تاکرا با حضور بیش از ۸۵۰ ورزشکار، مربی و ۵۰ داور از ۳۱ کشور دنیا در بانکوک تایلند برگزار شد.

او افزود: تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان، برای اولین در رقابت‌های جهانی که سن آزاد است، حضور پیدا کرد و در سه بخش تیم ایونت، دبل و رگو به مصاف حریفان خود رفت.

بلوردی تصریح کرد: در تیم اعزامی پویا ابراهیمی به عنوان ورزشکار و محمد حسین یوسفی به‌عنوان سرمربی از استان کرمان تیم ملی را همراهی کردند.

او بیان داشت: تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۳ سال ایران در این اولین حضور خود، توانست با غلبه بر تیم خوب کامبوج به عنوان نخست رقابت‌های تیم ایونت در دویژن A در تایلند دست پیدا کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در حالی به عنوان قهرمانی در جهان دست پیدا کرد که برای کسب این عنوان به مصاف رقبایی رفت که از بازیکنان بزرگتر از نظر سنی و تجربه‌ای سود می‌بردند.

بلوردی افزود: جوانان تیم ملی سپک تاکرا برای کسب عنوان عنوان قهرمانی توانستند از سد تیم‌های هنگ کنگ، پاکستان، بنگلادش و کامبوج بگذرند تا در حضور ۱۰ تیم حاضر در دویژن A به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

او تصریح کرد: مسابقات جهانی سپک تاکرا در بخش تیم ایونت عصر امروز با قهرمانی تیم ملی زیر ۲۳ کشورمان همراه شد.

انتهای پیام/ب

درخشش ورزشکار و سرمربی کرمانی در رقابت‌های جهانی سپک تاکرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار