سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: تا پایان نقل و انتقالات لالیگا ممکن است چند بازیکن جذب کینم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری خود درباره بازی پیش روی این تیم  با ویارئال و اتفاقاتی که ممکن است تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رخ دهد، صحبت کرد.

در ابتدای این نشست و پیش از آن که خبرنگاران سوالات خود را مطرح کنند، زیدان گفت: پیش از این که شروع به پرسیدن سوال هایتان کنید، می‌خواهم کمی درباره انریکه صحبت کنم. پس از اتفاق ناراحت کننده‌ای که برای دختر او پیش آمد، قصد دارم تمام حمایت خودم و اعضای تیم را به لوئیز انریکه و خانواده اش اعلام کنم.

پس از صحبت‌های زیدان، اولین سوال مربوط به وضعیت کیلور ناواس بود که سرمربی رئال مادرید در این باره گفت: ناواس تا فردا و تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود در رئال می‌ماند و جایی نمی‌رود. تا پیش از پایان نقل و انتقالات هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما او با ما می‌ماند و روی بازی‌های آینده تیم تمرکز کرده است.


بیشتر بخوانید:

پیروزی رئال مادرید در شب گلزنی هازارد

لیست برترین بازیکنان زیر ۲۱ سال فوتبال اروپا اعلام ش


زیدان در پاسخ به این سوال که آیا تیمی که در حال حاضر در اختیار دارد همان تیم ایده آل او است یا خیر، پاسخ داد: تا آخر کار این تیمی است که من دارم و باید بگویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا آن‌ها همان کسانی هستند که من نیاز دارم. این مهم‌ترین چیزی است که برای رضایت سرمربی هر تیمی کافی است. با وجود اینکه همچنان پنجره نقل و انتقالاتی باز است و هر اتفاقی در مدت باقی مانده ممکن است رخ دهد من اصلا نمی‌خواهم از تیمم شکایتی داشته باشم، زیرا در این صورت باید دنبال شغلی غیر از سرمربیگری بگردم. این تیمی است که خیلی از مربیان آرزوی داشتن آن را دارند و من هم به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کنم.

وی در خصوص روابط خود با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، عنوان کرد: درباره این که چه اتفاقاتی در زمین می‌افتد من تصمیم گیرنده و مسئول هستم. رابطه من با پرز همیشه خوب بوده و او شخصی بود که من را به اینجا آورد و این چیزی است که هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. ممکن است راجع به روابط من و پرز صحبت‌های زیادی مطرح شود، اما روابط ما به اندازه کافی خوب است و احتیاجی به بهبود یافتن آن نداریم.


بیشتر بخوانید:

پیشنهاد بحث برانگیز رئال مادرید برای جذب نیمار

بازگشت بیل و خامس به ترکیب اصلی رئال مادرید


زیدان در واکنش به این سوال که چرا تیم این فصل رئال مادرید به اندازه کافی محبوب نیست، پاسخ داد: این صحبت‌ها برای من اهمیت ندارد و در حال حاضر باید نگران کار اصلی خودمان باشیم. ما به توانایی‌های خودمان و افتخاراتی که می‌توانیم به دست بیاوریم، ایمان داریم.

سرمربی فرانسوی رئال درباره مصدومیت‌های پر تعداد بازیکنان تیمش گفت:مسلما این موضوع مرا نگران می‌کند، اما متاسفانه این اتفاقی است که برای تمام تیم‌ها می‌افتد. چیزی که درباره مصدومان تیم می‌توانم بگویم این است که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را به شرایط بازی کردن برسانیم.

وی در خصوص اتفاقاتی که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ممکن است رخ دهد، تصریح کرد: تا روز دوشنبه که پنجره نقل و انتقالاتی تمام لیگ‌ها بسته می‌شود، هر اتفاقی ممکن است بیفتد و شاید در این فاصله ۱ یا ۲ بازیکن بزرگ جذب کنیم، اما باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه پیش می‌آید. فعلا تمرکز ما روی بازی فردا است.


بیشتر بخوانید:

از ضعف و مصدومیت ستاره‌های رئال مادرید تا انتقاد از ادن هازارد پیش از شروع لالیگا

رئیس باشگاه رئال مادرید زیدان را دلسرد کرد

اسطوره فوتبال هلند: جای «فن د بیک» بودم با دوچرخه به مادرید می‌رفتم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار