مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات محرم‌الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری، با فعالیت ۸۴۵ مبلغ و مبلغه با محوریت تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده در این استان آغاز شد.

فعالیت ۸۴۵ مبلغ همزمان با محرم در سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۰۰ نفر از مبلغان اعزامی از شهرستان‌های قم، مشهد و اصفهان و ۴۳۰ مبلغ و ۱۷۰ مبلغه مقیم استان و ۱۴۵ روحانی مستقر در نقاط محروم روستایی سیستان و بلوچستان در عملیات محرم‌الحرام ۱۴۴۱هجری قمری فعالیت می‌کنند.

او  افزود: عمده فعالیت مبلغان در این ایام بحث اقامه نماز جماعت، برپایی گفتمان‌های دینی و سخنرانی با موضوع سبک زندگی حسینی و تفسیر قیام عاشورا، بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی بر پایه ۲ محور تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین آموزه‌های اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی و بیان مباحثی در خصوص صرفه‌جویی در عرصه‌های اقتصادی و نقش اقتصاد مقاومتی در زندگی فردی و اجتماعی نیز بخشی از فعالیت فرهنگی مبلغان است.

او بیان کرد: برای مقابله با هجمه وسیع دشمنان در زمینه‌های فرهنگی باید شاهد حضور بیشتر مبلغان در ماه محرم باشیم و مبلغان باید از این فرصت بهترین استفاده را کرده و با ترویج ارزش‌های الهی، به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند.

انتهای پیام/ع

۱۴۵ روحانی در نقاط محروم روستایی سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار