مهم‌ترین حوادث امروز، ۱۰ شهریور ماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبار حوادث امروز ۱۰ شهریور ماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

کشف مزرعه ارز دیجیتال

۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان دلیجان در یکی از شهرک‌های صنعتی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی شرکت تولیدی و در بازرسی از آن موفق به کشف ۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شدند وفرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

۸ هزار لیتر سوخت قاچاق

در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان کمیجان، ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی کامیون کشف شد.

سرهنگ"بهزاد فکوری"فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی از حمل مقادیری سوخت قاچاق و خارج از شبکه عرضه ملی توسط یک دستگاه خودروی کامیون تانکر دار مطلع شدند و این خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شناسایی و در عملیاتی متوقف و در بازرسی از این خودرو مقدار ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

زن رمال در فضای مجازی

سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری خانمی که با راه‌اندازی کانال تلگرامی تحت عنوان رمالی و فالگیری از شهروندی اراکی در حدود ۴۰۰ میلیون ریال کلاه‌برداری می‌کرد، خبر داد.
سرهنگ آنقی گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر کلاهبردازی ۴۰۰ میلیون ریالی یک رمال و فالگیر از وی در یکی از شبکه‌های اجنماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی قرار گرفت و زن رمال که ساکن تهران بود به پلیس فتا استان مرکزی احضار شد و به کلاه‌برداری ۴۰۰ میلیون ریالی از شاکی در فضای مجازی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و ۴۰۰ میلیون ریال کلاه‌برداری شده به شاکی برگردانده شد.

حاصل کشاورزان در آتش

در حدود ساعت ۱۷:۳۴ روز گذشته گزارشی از وقوع یک حریق در اراضی کشاورزی روستای ده سلمان شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های آتش نشان و انتظامی به محل اعزام شدند.
در این حادثه که با حضور آتش نشانان مهار شد در حدود ۹ تن کاه، ۱۰۰ اصله درخت بادام و ۳ هکتار از اراضی ملی طعمه حریق شد.
علت وقوع این حادثه آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

تصادف انسان با گوسفند

براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گله احشام در محور محمود آباد شهرستان شازند ۸ راس از گوسفندان تلف شدند.
سرهنگ " ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه، "نداشتن توجه به جلو از سوی راننده خودرو" بیان شده است.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار