تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی

استاندار کهگیلویه و بویر احمد از عملیاتی شدن تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب بند "واو" خبرداد.

تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری،استاندار در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: بر اساس آئین نامه اجرایی بند "واو" تبصره ۵ قانون بودجه سال ۹۸، باید اقدامات لازم برای جذب حداکثری ظرفیت‌ها استفاده شود.

کلانتری افزود: در این راستا، تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی با بدهی اشخاص یادشده به دولت یا بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در قالب بند واو عملیاتی خواهد شد.

او با اشاره جذب اسناد خزانه و تهاتر گفت: حلقه اصلی این موضوع پیمانکاران هستند و باید اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام گیرد و می‌توان جلسه توجیهی در این زمینه برگزار شود.

کلانتری با بیان اینکه حداکثر تا ۱۵ شهریور باید آماده سازی اطلاعات و بارگذاری در سامانه انجام شود، افزود: اسناد خزانه منابع است و باید دستگاه‌ها دقت لازم برای جذب آن داشته باشند.

استاندار با اشاره به اهمیت آمایش، به کارگیری نقشه راه برای توسعه استان را ضروری دانست و افزود: اجرایی سازی برنامه‌ها با نگاه کارشناسی به سند آمایش مورد تاکید است و باید دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت ۱۰ روز آینده نظارات خود در خصوص طرح آمایش را اعلام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه خبرداد: سند توسعه هشت شهرستان استان آماده شده است.

نوروزی با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان‌ها، افزود: مطالعاتی با نگاه کارشناسی و پوشش هشت شهرستان انجام گرفته که باید بر اساس برنامه زمان بندی شده برای تحقق جذب حداکثری اقدام شود.

انتهای پیام/پ

بدهی‌های دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی

برچسب ها: استانداری ، بودجه 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.