موتورسواران کرمانی با کسب دو نشان طلا و برنز بخش انفرادی و یک برنز بخش تیمی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی ایران و مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

رضا نیک زاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته موتورکراس با حضور ۱۷۰ موتور سوار از ۲۳ استان به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در پیست موتور کراس مجموعه در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

او افزود: همزمان با این المپیاد، مسابقات قهرمانی کشور کراس نیز برگزار شد.

نیک زاد تصریح کرد: تیم موتور کراس استعداد‌های برتر کرمان با ترکیب ابولفضل اسدی، امیر علی اسدی، امیر حسین علی بیگی و پویا دهنوی و تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور متشکل از آیین صنعتی، میلاد مطهریان، صالح برخوردار، مصطفی پور ابراهیم، عباس پور محمدی، منصور صنعتی به مربیگری محمد حسین نیکزاد و سرپرستی علی بیگی در این رقابت‌ها حضور یافت.

او بیان داشت: در بخش المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور، در کلاس ۶۵ سی سی، پویا دهنوی از استان کرمان اول شد و امیر علی آل شعبان از استان تهران و محمد امین عوض پور از خوزستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت: در بخش تیمی نیز سکو‌های اول تا سوم به تهران، توابع تهران و کرمان اختصاص یافت.

نیک زاد افزود: در رقابت‌های قهرمانی کشور و در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان نیز حامد فراهانی از استان تهران، مهران عسگری از استان قزوین و صالح برخورداری از استان کرمان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ب

موتور سواران کرمانی در المپیاد و مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار