مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۱۰ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق سیم برق با دستان بسته

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با اقدامات پلیسی و افزایش گشت زنی نامحسوس، ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۹ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

پلیس پایان راه سارق سیم برق در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق این شهرستان و با توجه به فصل گرما و ابراز نارضایتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او اذعان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ سوسنگرد با بکارگیری اکیپ‌های تخصصی و گشت‌های نامحسوس سارق حرفه‌ای سیم برق را در حالیکه از تیر برق بالا رفته و مشغول بریدن سیم‌های برق بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: در بازرسی از متهم مقداری سیم برق سرقتی به همراه آلات سرقت کشف و در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت سیم برق در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با اشاره به اینکه شهروندان با حضور در کلانتری ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد پلیس تقدیر کردند اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محموله کولر‌های قاچاق در بن بست پلیس

سرهنگ سیدمحمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی باری مزدا حامل کالای قاچاق در محور مواصلاتی "هندیجان-ماهشهر" مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی آن را متوقف کردند.

او اذعان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو توقیفی ۱۶ دستگاه کولرگازی ۲ تیکه و متعلقات آن که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد و برای پاسداری از سرزمین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

باند سارقان حرفه‌ای منزل و موبایل قاپ در اهواز متلاشی شد

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و موبایل قاپی در برخی مناطق کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۳ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شعبان بیان داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی پلیس به ۱۸ فقره سرقت منزل و موبایل قاپی در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار کرد: عوامل زمینه ساز اصلی سرقت از منزل را عدم استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، رعایت نکردن نکات ایمنی در راه‌های ورودی و خروجی اماکن، رعایت نکردن اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا در تعطیلات، کنترل نکردن ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان‌های غیر امن ساختمان بیان کرد.

 

انتهای پیام/تکمیل می‌شود...

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.