همزمان با ورود توفان دوریان به آمریکا، شرکت‌های هواپیمایی در ایالت‌های شرقی و جنوب شرقی این کشور بیشتر پرواز‌های امروز خود را لغو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس اس تودی، همزمان با ورود توفان دوریان به آمریکا شرکت‌های هواپیمایی در ایالت‌های شرقی و جنوب شرقی آمریکا بیشتر پرواز‌های امروز خود را لغو کرده اند.

بر این اساس، به دلیل شرایط بد جوی و ورود توفان دوریان ۶۰۰ پرواز برای روز دوشنبه لغو شدند. بیشترین تعداد لغو پرواز‌ها متعلق به فرودگاه‌های فلوریدا است. این در حالی است که فرودگاه بین المللی اورلاندو نیز ضمن لغو پرواز‌های خود تا زمان خروج کامل توفان، تا پاین روز دوشنبه بسته باقی می‌ماند. ۲۲۷ پرواز فرودگاه بین المللی اورلاندو و ۶۲ پرواز فرودگاه اولاندو استنفورد نیز لغو شده اند.

فرودگاه بین‌المللی فورت لادردیل–هالیوود ۱۶۰ پرواز و فرودگاه وست پالم بیچ فلوریدا هم حدود ۱۰۰ پرواز ورودی و خروجی را لغو و اعلام کرده پرواز‌ها در این فرودگاه تا روز دوشنبه برقرار نمی‌شوند.

برخی از شرکت‌های هواپیمایی آمریکا ضمن لغو پرواز‌های خود به نواحی توفان زده اعلام کرده اند بسیاری از آن‌ها تا زمان فروکش کردن توفان از سر گرفته نمی‌شوند.

در همین حال، شبکه سی بی اس اعلام کرد یک پسر هفت ساله باهامایی نخستین قربانی توفان دوریان است. لاچینو مکینتاش که به همراه خانواده قصد ترک خانه شان را داشت در سیل غرق شد. خواهر او نیز مفقود شده است.

توفان درجه ۵ دوریان که از روز گذشته وارد باهاما در آمریکا شده قویترین توفان پس از اندرو در سال ۱۹۹۲ در این منطقه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار