جمالی نژاد از تشکیل کمیته‌ای متشکل از پلیس، اتحادیه پایانه‌های مسافربری و وزارت کشور برای کاهش تصادفات و تلفات ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

تشکیل کمیته مشترک بین پلیس، وزارت کشور و پایانه‌های مسافربری برای کاهش حوادث جاد‌ه‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور پس از نشست فصلی مدیران عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: ما جلسه‌های بسیاری را برای بررسی راه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای در کمیسیون ایمنی راه و شورای عالی ترافیک برگزار می‌کنیم و در همین جلسه‌ها رویکرد مدیریتی برای موج اول سفر‌ها در تابستان را ابلاغ کردیم.

رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به برگزاری جلسه با حضور معاونان عمرانی استانداری اظهار کرد: در جلسه‌هایی که با حضور معاونان عمرانی استانداری برگزار شد، تدبیر بر آن شد تا نقاط حادثه خیز جاده‌ای شناسایی شود و تلاش می‌کنیم تمهیدات کوتاه مدتی را در بازه زمانی باقی مانده در نظر بگیریم.


بیشتر بخوانید: تعداد جانباختگان تصادفات ۲ روز جاده‌ای کشور برابر با سقوط یک فوکر ۱۰۰ است


او تأکید کرد: تمهیدات کوتاه مدت ما برای شرایط امروز می‌تواند موثر باشد و از مدیران عامل پایانه‌های مسافربری می‌خواهم به دلیل آن که پایانه‌های مسافربری به عنوان مبدأ و مقصد سفر شناخته می‌شود برنامه‌های کاربردی خود را برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای به کار گیرند.

جمالی‌نژاد در پاسخ به این سوال که نتیجه نشست فصلی مدیران عامل سازمان پایانه‌های مسافربری چیست؟، بیان کرد: با برگزاری این جلسات تلاش ما این است که بتوانیم به یک دستورالعمل واحد برای کاهش حوادث جاده‌ای برسیم و در این جلسه نیز قرار شد کمیته‌ای مشترک بین پلیس، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اتحادیه پایانه‌های مسافربری تشکیل شود.

انتهای پیام/

تأکید جمالی نژاد بر تشکیل کمیته‌ای برای کاهش حوادث جاد‌ه‌ای در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار