رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از بانوان توانمند این سازمان در مشاغل مدیریتی ستادی و شهرستانی استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در دیدار با مدیرکل بانوان استانداری مازندران و بانوان شاغل سازمان صمت که در محل این سازمان  برگزار شد ، گفت: هر جا که مسئولیتی بر عهده بانوان گذاشته شده آن‌ها به شایستگی آن حوزه‌ها را مدیریت و اداره کردند.

او با اشاره به بهتر شدن درصد مشارکت بانوان در ۶ سال اخیر درپست‌های مدیریتی در سطح کشور افزود: اگر چه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد، اما همین مقدار را به فال نیک گرفته و بنده آمادگی کامل برای محول کردن پست‌های مدیریتی در سطح سازمان و شهرستان‌ها به بانوان توانمند در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارم.

قوانلو گفت: وقتی نقش زنان را در دوران انقلاب اسلامی بررسی می‌کنیم میبینیم دوشادوش مردان نقش آفرینی کردند و کسی نمی‌تواند حضور پرشور و اثرگذار زنان را درعرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مدیریتی در دوران انقلاب اسلامی را انکار کند.


رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت افزود:در برهه فعلی نزدیک به ۵۰ درصد اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت است و جا دارد دراین خصوص مشارکت بانوان را بیشتر از گذشته داشته باشیم.
انتهای پیام/س
 

استفاده از ظرفیت‌های بانوان در مشاغل مدیریتی سازمان صمت مازندران

برچسب ها: صنعت و معدن ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.