کاربران شبکه اجتماعی توئیتر به خوش‌گذرانی رئیس‌جمهور آمریکا در زمین گلف خود در تعطیلات آخر هفته همزمان با وقوع توفان سهمگین «دوریان» واکنش جدی نشان دادند.

گلف بازی ترامپ همزمان با توفان دوریان داد مردم آمریکا را درآوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالیکه توفان درجه ۵ «دوریان» راهی ایالت‌های فلوریدا، کالیفرنیای جنوبی، کالیفرنیای شمالی، جرجیا و آلاباما می‌شود، انتشار اخباری درباره پرواز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به سمت زمین گلف خود در استرلینگ ایالت ویرجینیا واکنش انتقادآمیز کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

پیش از این گزارش شد ترامپ اقامتگاه ریاست جمهوری کمپ دیوید در مریلند را ترک کرده است. ترامپ با به تعویق انداختن برنامه خود برای شرکت در مراسم یادبود آغاز جنگ جهانی دوم در کمپ دیوید حضور یافت تا از آنجا وضعیت مناطق درگیر با توفان جدید را رصد کند.

شبکه خبری سی ان ان در توئیتر اعلام کرد گروهی از نهاد‌های خبری که خبر‌های رئیس جمهور را پوشش می‌دهند، به مکانی در نزدیکی زمین گلف او در ویرجینیا منتقل شدند.

به دنبال آن پایگاه خبری هیل نیز در صفحه توئیتر خود ویدئویی را منتشر کرد و نوشت ترامپ در حال بازی در زمین گلف خود است. به گفته استفانی گریشام، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید ترامپ چند تماس تلفنی داشته و هر ساعت در جریان خلاصه وضعیت توفان دوریان قرار می‌گیرد. سی ان ان به نقل از گریشام نوشت شخصی در این سفر همراه ترامپ است و هر ساعت به او درباره وضعیت توفان گزارش می‌دهد. سخنگوی کاخ سفید از اظهارنظر درباره ویدئوی منتشره از سوی هیل درباره گلف بازی ترامپ خودداری کرد.

بسیاری از کاربران فضای مجازی گلف بازی رئیس جمهورشان را در این زمان که کشور درگیر توفان درویان است را اقدام نامناسبی دانستند. یک از کاربران توئیتر نوشت من عاشق این هستم که دونالد ترامپ روز شنبه را در زمین گلف خود سپری می‌کند قبل از اینکه توفان درجه ۴ آمریکا را درنوردد.

کاربر دیگری نوشت: او دیروز به جای برنامه ریزی برای توفان برای مرخصی به زمین گلف خود رفت. او یک خائن تنبل است که همه ما را به مخاطره می‌اندازد. او بدترین وضعیت مطلق است. مثل بسیاری از جمهوری خواهان.

کاربر دیگری به تمسخر نوشت: ترامپ می‌گوید آخر هفته خود را در کمپ دیوید می‌گذارند تا آماده توفان دوریان شود. اما با هلیکوپتر و به هزینه مالیات دهندگان آمریکایی راهی زمین گلف خود در ویرجینیا شد. این کاربر با قرار دادن عکسی از ترامپ در حال بازی گلف او را فردی خودشیفته دانست.

در صفحه توئیتر کاربر دیگری نوشته شد: به خاطر بیاورید زمانیکه ترامپ مدعی شد اوباما در زمان توفان کاترینا در حال بازی گلف بوده است. ترامپ در زمان توفان دوریان چه کار می‌کند. روز دیگری را در زمین گلفش می‌گذراند.

کاربر دیگری نیز با تمسخر ترامپ در توئیتر خود نوشت: بی صبرانه منتظر کتاب جدید ترامپ با عنوان «هنر خوب رهبری کردن به روش گلف بازی و متهم کردن دیگران» هستم.

همچنین برخی کاربران با اشاره به تیراندازی اخیر در تگزاس، موجی دیگری از انتقادات را علیه ترامپ به راه انداختند. یکی از کاربران توئیتر در پیامی نوشت: رئیس جمهور امروز به یاد قربانیان تیراندازی مرگبار تگزاس به نحوی بسیار حزن انگیز گلف بازی خواهد کرد.

سازمان هواشناسی آمریکا اعلام کرد توفان سهمگین دوریان با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت مجمع الجزایر باهاما را پشت سر گذاشته و طبق گزارش رسانه‌ها خسارات سنگینی به همراه داشته است. توفان سهمگین دوریان با سرعت به سمت سواحل ایالت فلوریدا در حرکت است. مسئولان ایالتی به مردم درباره پیامدهای این توفان هشدار داده‌اند و از مردم خواسته‌اند، کاملا آماده باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار