سرهنگ فرج شجاعی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شیراز معرفی شد.

معرفی فرمانده انتظامی شهرستان شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم  گفت: نگاه نیروی انتظامی استان به فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز به دلیل جایگاه این کلانشهر، ویژه و خاص است.

سردار حبیبی با تأکید بر حفظ حرمت مردم و تکریم ارباب رجوع در مراکز انتظامی، افزود: با این وجود، نیروی انتظامی با افراد انگشت شماری که بخواهند به هر نحوی در جامعه ایجاد ناامنی کنند، برابر قانون و به شدت برخورد می‌کند.

او با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، گفت: همه نهاد‌های جامعه باید همکاری کنند تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و اقدامات پلیس در این خصوص به تنهایی نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان در حمایت از مجموعه نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی تا جایی که مسئولیت دارد و تا پای جان از آرامش و امنیت مردم در جامعه دفاع می‌کند.

او به مشکلات و تبعات ناشی از استفاده نادرست مردم از فضای مجازی در جامعه اشاره کرد و گفت: فرهنگ استفاده از فضای مجازی در جامعه باید نهادینه شود تا در این فضا اقدامات به صورت عاقلانه صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، طی حکمی که توسط سرهنگ کوروش سالمی رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت شد، سرهنگ فرج شجاعی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شیراز منصوب و از تلاش‌های ارزنده سرهنگ دلاور القاصی مهر در مدت زمان تصدی گری این پست تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/م

انتصاب فرمانده انتظامی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار