یک دوره آموزشی خبر نویسی در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی در لنگرودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت:یک دوره یک ماهه آموزشی خبر نویسی و خبرنگاری مقدماتی (سبک‌های خبرنویسی، ارزش‌های خبری، تیتر و مفاهیم) در این شهرستان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه، این دوره آموزشی به همت انتشارات آوای غزل، مؤسسه فرهنگی هنری خورشید گیل و دیلم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: مدرس این دوره آموزشی افشین معشوری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با اشاره به اهمیت خبر رسانی ،  گفت: افشین معشوری دانش آموخته خبرنگاری سیاسی – اقتصادی و روزنامه نگار و سردبیر ماهنامه عطر شالیزار و صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه خردورز است.

سهراب مقدسی با بیان اینکه ، این دوره آموزشی یک ماهه ، دو روز در هفته برگزار می شود ، افزود:  علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ٤٢٥٤٨٣٨٧ تماس بگیرند.

او در پایان تصریح کرد : به شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا می شود و برگزیدگان  کلاس در صورت تمایل می توانند در دوره تکمیلی هم شرکت کنند .

 

انتهای پیام / ق 

 

یک دوره کلاس آموزشی خبرنویسی در لنگرود برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.