نماینده ارومیه گفت: آقای حاجی میرزایی مشخص نکرده که چه برنامه‌ای برای وزارت آموزش و پرورش دارد.

دولت با انتخاب حاجی میرزایی اشتباه کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش باید شخصیت ملی، مستقل و جذاب داشته باشد، اما با انتخاب حاجی میرزایی برای این وزارتخانه معیشت فرهنگیان را ارزان فروختیم.

او افزود: چرا فقط باید اعضای دفتر رئیس جمهوری معرفی شوند، حاجی‌میرزایی ۲۰ سال است که از آموزش و پرورش فاصله گرفته ما هنوز حادثه شین‌آباد و زابل را فراموش نکرده ایم، با انتخاب حاجی‌میرزایی در روز قیامت چه پاسخی می‌دهید.

نماینده مردم ارومیه افزود: آقای حاجی‌میرزایی شما از خدمه آموزش و پرورش انتخاب نشده‌اید و انتخاب شما کاملا سیاسی است و موجب سیاسی شدن مهم‌ترین دستگاه دولت خواهد شد.

قاضی پور ادامه داد: معلمان و فرهنگیان افرادی به غیر از خانواده خود را به سختی برای وزارت آموزش و پرورش می‌پذیرند، ماه‌ها طول می‌کشد که حاجی‌میرزایی با وضعیت این وزارتخانه آشنا شود، بنابراین وزارت آموزش و پرورش جای آزمون و خطا نیست، دولت با انتخاب حاجی‌میرزایی اشتباه استراتژیکی کرده است.

او ادامه داد: شما در برنامه‌هایتان با اسناد بالا‌دستی اشاره کرده اید، بنابراین برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب چه برنامه‌ای دارید.

قاضی‌پور اظهار کرد: شما اشاره‌ای به مشکلات آموزش و پرورش نکرده‌اید، وزیر آموزش و پرورش برنامه‌ای خلاق برای تحول در این وزارتخانه ارائه دهد، برای مدارس در حال تخریب و اجاره‌ای چه برنامه‌ای دارید.

نماینده مردم ارومیه خطاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی که در رفت اجازه دهید آقای جهانگیری بشنوند از دور صندلی او کنار بروید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مرحبا
آخرین اخبار