نماینده گناباد و بجستان گفت: بهبود راهبردی در آموزش و پرورش از صدر برنامه های این وزیر پیشنهادی است.

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از برنامه‌های کلان حاجی میرزایی خواهد بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بنایی نماینده مردم گناباد در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: ما در چند روز گذشته از وزیر پیشنهادی برنامه خواستیم که خوشبختانه برنامه‌های خوبی هم ارائه شد.

نماینده مردم گناباد ادامه داد: همه خوب می‌دانیم که آموزش و پرورش در نظام مقدس اسلامی جایگاه بالایی دارد، ما از وزیر پیشنهادی خواستیم که وزارت آموزش و پرورش را درگیر کار‌های حزبی و گروهی نکند چراکه آموزش و پرورش متعلق به همه است.

او با بیان اینکه در کشور حدود ۱۵ میلیون دانش آموز و یک میلیون فرهنگی فرهیخته وجود دارد تصریح کرد: پیش‌تر گفته می‌شد که اراده‌ای برای حل مشکلات فرهنگیان وجود ندارد و همه می‌خواستند که فردی از بدنه دولت امور این وزارتخانه را به دست بگیرد تا مشکلات حل شود که در برنامه‌های وزیر پیشنهادی این موضوع وجود دارد.

بنایی تصریح کرد: تغییر در سیاست‌دهی این وزارتخانه و حل مطالبات فرهنگیان از جمله مواردی است که در برنامه‌های حاجی میرزایی وجود دارد؛ برنامه‌های وزیر پیشنهادی بوی یک رنگی و صداقت دارد و برنامه‌ها بر مدار عقلانیت نوشته شده است.

نماینده مردم گناباد افزود: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مردم را محترم می‌شمارد، در تصمیم گیری دقیق و آینده‌نگر است، اما هیچگاه اهل جهالت و قدرت طلبی نیست؛ حاجی بابایی قول داده از شایسته سالاری استفاده کند چراکه خود یک معلم بوده و درد آن‌ها را می‌داند.

او با بیان اینکه بهبود راهبردی در وزارت آموزش و پرورش اولویت برنامه حاجی میرزایی است، گفت: توجه به اقتصاد آموزش و پرورش، معیشت فرهنگیان با اصلاح نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و یکپارچه‌سازی و شفاف سازی نظام پرداخت‌ها در برنامه‌های وزیر پیشنهادی دیده می‌شود.

نماینده مردم گناباد در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ارتقای بهره‌وری یکی از حلقه‌های مفقوده وزارت آموزش و پرورش بوده که حل آن در تخصص حاجی میرزایی است، از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی اجرای سند تحول بنیادین است که یکی از مأموریت‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
من نمیدونم چرا باید نماینده از وزیرپیشنهادی دفاع کنه؟ تاکی؟نون قرض دادن به هم تاکی؟
آخرین اخبار