خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی پس از اینکه حزب‌الله ویدئوی عملیات «اویویم» را منتشر کرد، روایت این رژیم را درباره این حمله تغییر داد.

تغیر روایت رژیم صهیونیستی درباره عملیات حزب الله پس از انتشار ویدئوی آنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، پس از آنکه حزب الله لبنان یک شنبه ویدئوی هدف قرار دادن خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در پادگان «اویویم» را منتشر کرد این رژیم روایت خود درباره این حمله را تغییر داد.

پیش از انتشار این ویدئو رسانه‌های صهیونیستی مدعی بودند که خودروی نظامی بدون سرنشین و متوقف بوده است، اما هم‌اکنون «عاموس هارل»، خبرنگار نظامی روزنامه هآرتص اذعان کرد که این خودرو در حال حرکت بوده است و چند سرباز صهیونیست هم در آن بوده اند.

وی نوشت: خودروی زرهی اسرائیل که از نوع «ولف» بود هنگام هدف قرار گرفت در مسیری حدود ۵.۵ کیلومتری مرز لبنان و اسرائیل  در حال حرکت و در تیررس موشک‌های «کرنت» بوده است.

این خبرنگار صهیونیست در سخنان خود اذعان کرده است که این مسیر از جمله مسیر‌هایی بوده است که ارتش دستور محدود کردن رفت و آمد در آن‌ها را دریافت کرده بود؛ چراکه هر لحظه این احتمال را می‌دهند که مورد حمله مستقیم حزب الله قرار بگیرند.

هارل در ادامه می‌گوید که در در ویدئوی منتشر شده از سوی حزب الله مشخص است که هنگامی که خودروی زرهی مورد هدف حداقل دو موشک قرار گرفت ۵ سرنشین داشته است که پس از اصابت موشک اول در نزدیکی خودرو این افراد خودشان را از خودرو بیرون انداختند و موشک دوم به خودرو اصابت کرد.

وی مدعی شد این حمله تلفاتی نداشته است و کشته و زخمی نشدن سربازان صهیونیست را ناشی از تاکتیک هوشمندانه آن‌ها ندانسته و اعلام کرد که این فقط از خوش شانسی آن‌ها بوده است که از حمله جان سالم به در برده اند، چرا که این نوع خودرو‌ها تحمل هدف قرار گرفته شدن با موشک آن هم به صورت مستقیم را ندارند.

این در حالی است بر اساس گزارش‌ها در حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله یک فرمانده ارشد صهیونیست کشته و چند نظامی هم زخمی شده‌اند.

در پی تجاوزات پی‌درپی رژیم صهیونیستی به حریم لبنان و اقدام این رژیم در به شهادت رساندن دو عضو حزب‌الله در سوریه، این جنبش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ تلافی‌جویانه خود به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، عصر یکشنبه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در منطقه الجلیل را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار