ملی پوش فوتبال ایران گفت: بازی اول هر تورنمنتی همیشه مهم بوده است و حالا باید مقابل هنگ کنک شروع قدرتمندی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی ملی پوش فوتبال کشورمان در خصوص تمرینات آماده سازی تیم برای بازی مقابل هنگ کنگ عنوان کرد: امروز از نظر تمرینی روز کامل تری است، چون  اکثر بازیکنان حضور پیدا کرده اند. تمرینات  ۲ روزی است آغاز شده و به خوبی پیگیری می شود.


بیشتر بخوانید: بازگشت مربیان خارجی و غیبت ۳ لژیونر در تمرین تیم ملی فوتبال ایران


وی افزود: هنوز شناخت کافی نسبت به تیم ملی هنگ کنک نداریم، چون تیم  کامل نشده است. اما فکر می‌کنم رفته رفته وقتی به بازی نزدیک می‌شویم آن‌ها را آنالیز را خواهیم کرد. باید به این موضوع توجه کرد که بازی اول همیشه مهم است چرا که حکم شروع مسابقات را دارد و ما  باید از این مصاف بهترین استفاده را ببریم و شروع قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشیم.  

ابراهیمی در خصوص میل هجومی تیم ملی و پست خودش به عنوان هافبک دفاعی برای پخش توپ و وظیفه سنگینش برای پیاده سازی برنامه‌های سرمربی بیان کرد: انتظارات از تیم ملی بالا است و همه علاقه مندند تا تیم ملی همیشه رو به جلو و در فاز حمله بازی کند. ویلموتس هم تمایل دارد تا تیم ملی حمله را در دستور کار خود قرار دهد، بنابراین انتظار از پست هافبک دفاعی که تیم در فاز هجومی است بالا  می‌رود و باید این بازیکن حواسش جمع باشد تا سازمان دفاعی حفظ شود. اما اول از همه باید در مسابقات نتیجه بگیریم تا مردم هم لذت ببرند.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار