دانشجویان دانشگاه بیرجند و دیگر دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و دوم طرح ضیافت رضوی شدند.

جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: دانشجویان دانشگاه‌های خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و دوم طرح ضیافت رضوی شدند.

او افزود: طرح ضیافت رضوی با حضور بیش از ۲۰۰ فعال فرهنگی، سیاسی و مذهبی از دانشگاه‌های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی از اول تا هفتم شهریورماه در بابلسر برگزار شد.

جعفری بیان کرد: دانشجویان استان در مجموع ارزشیابی‌های انجام شده در این رقابت‌ها موفق شدند در مسابقات قرآن، والیبال، نشریه، عکاسی، طراحی چهره، ایده‌های خلاقانه عکاسی و کار تشکیلاتی رتبه‌های اول و دوم را کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در توضیح کسب این رتبه‌ها اظهار کرد: دانشجویان پسر شرکت کننده در این مسابقات رتبه اول و دانشجویان دختر حاضر در این رقابت‌ها رتبه دوم مسابقات را به دست آوردند.

او در خصوص طرح ضیافت رضوی عنوان کرد: طرح ضیافت رضوی ویژه دانشجویان فعال فرهنگی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این طرح آموزش کار تشکیلاتی است.

جعفری تصریح کرد: در طرح ضیافت رضوی ۵۰ دانشجو از دانشگاه‌های بیرجند، علوم پزشکی بیرجند، آزاد اسلامی خراسان جنوبی، پیام نور خراسان جنوبی، صنعتی بیرجند و دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند.

انتهای پیام / ط ا

حضور ۵۰ دانشجو بیرجندی در طرح ضیاقت رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.