مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: همایش احلی من العسل همزمان با سراسر کشور در هفتم ماه محرم در استان زنجان برگزار می‌شود.

همایش احلی من العسل در استان زنجان برگزار می‌شودحجت الاسلام جنتی مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان.با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اجرای همایش احلی من العسل تاکید ویژه‌ای دارد  گفت: چراکه این همایش‌ها زمینه آگاهی و آشنایی دانش‌آموزان و نسل نوجوانان جامعه را با حماسه‌آفرینی شهدای کربلا و به ویژه سرور و سالار شهیدان کربلا فراهم می‌کند.

وی  از برگزاری این همایش در امامزادگان شاخص استان خبر داد  و تصریح کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور با حضور صد‌ها دانش‌آموز در هفتم ماه محرم و راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح و در محل امامزاده ابراهیم استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیر کل  اوقاف و امور خیریه زنجان با تاکید بر اهداف برگزاری این همایش بزرگ بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف برگزاری همایش بزرگ احلی من العسل در سراسر کشور معرفی و شناساندن شخصیت والای حضرت قاسم (ع) به جوانان و نوجوانان است و انتطار می‌رود مسئولان نیز در اجرای هرچه باشکوه‌تر این همایش با ما همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری همایش احلی من العسل در استان زنجان اظهار کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ن
 
 

عزاداری زنجانی ها در محرم

برچسب ها: سازمان اوقاف ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.