مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی رتبه نخست کشور را کسب کرد

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از عملکرد خوب و کسب رتبه اول کشور سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در نشستی با حضور مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیر کل، معاون حمل و نقل، معاون فنی و نظارت، رئیس اداره حمل و نقل مسافر و کارشناسان اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی سامانه‌های مختلف حوزه فن آوری اطلاعات و سامانه‌های هوشمند این اداره کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این نشست گفت: دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات همواره تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از آخرین دستاورد‌های علمی و تکنولوژی‌های نوین در حوزه حمل و نقل جاده‌ای همگام با پیشرفت‌های کشور‌های توسعه‌یافته گام بردارد و تا حد زیادی در این زمینه به موفقیت‌هایی دست یافته به طوریکه در حال حاضر پروژه‌های مهمی از جمله در زمینه شناسایی ناوگان و رانندگان، ترددشماری، نظارت و کنترل ناوگان عمومی، مدیریت ماشین‌آلات راهداری، بازارگاه‌های حمل و نقل، سامانه توزیع سوخت براساس پیمایش و در سطح ملی در کشور در دست اجرا است.

حسین متولی بیان کرد: پاسخگویی به مطالبات ارباب‌رجوع و تلاش در راستای حفظ حقوق شهروندان و دستیابی به آمار و اطلاعات مورد نیاز کاربران جاده‌ای از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری این دفتر به شمار می‌رود.

مدیر دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از تلاش‌های مدیر کل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بحث هوشمند سازی محور‌های مواصلاتی استان و کسب رتبه مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در کشور تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود این روند ادامه پیدا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم در این جلسه بر اهمیت فن آوری اطلاعات در توسعه و زیرساخت‌های آن با توجه به سرعت پیشرفت‌های تکنولوژی و اهمیت یکپارچه کردن مدیریت اطلاعات و حمل و نقل بین المللی و داخلی در استان تاکید کرد.

ارسلان شکری بر ادامه روند هوشمند سازی محور‌های مواصلاتی استان اشاره نمود و افزود: هوشمند سازی جاده‌ها میتواند نقش بسزایی در تقلیل تصادفات جاده‌ای داشته باشد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور  به ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.